VR|46 | Κάν' τα δικά σου με Δωρεάν Μεταφορικά με το κουπόνι VFREE!
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210 2589348 - 210 5310350
 

Εγγύηση προϊόντων

Στα καταστήματα Xmoto όλα τα προϊόντα μας είναι εισαγωγές από τις επίσημες αντιπροσωπείες Ελλάδας και συνοδεύονται με τις εγγυήσεις που παρέχονται από τα εργοστάσιά τους. 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα τηλέφωνα. 210 2589348 - 210 5310350



Εγγύηση Προϊόντων DAINESE (2) Ετών

Τα Xmoto παρέχουν την επίσημη εγγύηση προϊόντων της Dainese που ισχύει για 2 χρόνια από την ημερομηνία της αγοράς τους. Όταν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέσα στο άνω χρονικό διάστημα ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα καταστήματα μας.

Καμία επισκευή ή ενδεχόμενη αντικατάσταση δεν γίνετε μέχρι ωσότου το προϊόν σταλεί στο εργοστάσιο της Dainese για να διαπιστωθεί η βλάβη. Αυτό ισχύει για όλους τους καταναλωτές που πρέπει να γνωρίζουν ότι το πιστωτικό ή η αντικατάσταση θα γίνει μόνο μετά που ο τεχνικός – customer service της Dainese θα έχει αποδεχτεί το πρόβλημα του προϊόντος.

Για να ζητηθεί η παρέμβαση της εγγύησης ο καταναλωτής πρέπει να προσκομίσει απαραιτήτως την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο που βεβαιώνουν την κατάσταση της ενεργού εγγύησης.

Ορισμένα προϊόντα που έχουν αλλοιωθεί λόγο της υπερβολικής χρήσης μπορεί να μην γίνουν αποδεχτά στην εγγύηση αν και είναι μέσα στο χρονικό διάστημα των 2 χρόνων. Σε αυτή την περίπτωση ισχύει η γνώμη των τεχνικών της Dainese.

Προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση και έχουν αναγνωριστεί σαν ελαττωματικά:

Επισκευάζονται εάν αυτό είναι δυνατόν .

Εάν η επισκευή είναι αδύνατη ή μη συμφέρουσα θα γίνει αντικατάσταση με άλλο καινούριο προϊόν ή με άλλο προϊόν ίδιας αξίας.




Εγγύηση Πέντε (5) Ετών για τα Κράνη ARAI

Επιθυμούμε να σας συγχαρούμε για την αγορά ενός κράνους ARAI

Για να δικαιούσθε την εγγύηση θα πρέπει να στείλετε εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς το συνημμένο ερωτηματολόγιο, με την ημερομηνία αγοράς και τη σχετική φορολογική απόδειξη ή αντίγραφο της.

Για την ενεργοποίηση της εγγύησης πρέπει να αναφερθεί επίσης ο τύπος του κράνους, που αγοράσατε και ο σχετικός αριθμός έγκρισης ECE που είναι γραμμένα επάνω στην πορτοκαλί ετικέτα (που βρίσκεται στο λουράκι).

Η εγγύηση ισχύει μετά από την παραλαβή του παραπάνω ερωτηματολογίου.

Κάθε κράνος ARAI που θα παρουσιάσει ελαττώματα οφειλόμενα στα υλικά ή στην κατασκευή, εντός των πέντε (5) ετών από την ημερομηνία αγοράς του θα επισκευαστεί χωρίς ο αγοραστής να επιβαρυνθεί με οποιαδήποτε δαπάνη ή θα αντικατασταθεί από την ARAI Helmet Europe B.V.

Οποιαδήποτε αλλαγή ή τροποποίηση των εσωτερικών ή εξωτερικών μερών του κράνους εκ μέρους του αγοραστή ή τρίτων καθιστά άκυρη την εγγύηση.

Η συνήθης φθορά των αρχικών βαμμένων μερών, η κακή χρήση ή οι ζημίες που προκαλούνται στα εσωτερικά μέρη του κράνους δεν περιλαμβάνονται στην εγγύηση καθώς επίσης δεν καλύπτονται από την εγγύηση, ξεθώριασμα του χρώματος και ελαττώματα στη βαφή δύο (2) χρόνια μετά από την αγορά.

Δεν καλύπτονται επίσης από την εγγύηση η βαφή που ξεκολάει από γδαρσίματα, γρατσούνισμα ή ζημίες που προκλήθηκαν από την επικόλληση αυτοκόλλητων καθώς και άλλες ζημίες που προκλήθηκαν από κτυπήματα σε άλλες επιφάνειες ή αντικείμενα.


Προσοχή!!!

Η εγγύηση δεν καλύπτει προσωπίδες, πλαστικά μέρη όπως στηρίγματα, προστατευτικά σαγονιού, που φθάρθηκαν λόγω χρήσης ακατάλληλων απορρυπαντικών καθαρισμού. Η ARAI συνιστά για τον γενικό καθαρισμό του κράνους αποκλειστικά τη χρήση χλιαρού νερού και εν ανάγκη, ουδέτερου σαπουνιού.

Αυτή η εγγύηση αντικαθιστά όλες τις άλλες. Η ARAI δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή συνέπειες προερχόμενες από την κακή χρήση του κράνους.

Αν υπάρχει διαφορά στα μεταφρασμένα κείμενα, η έκδοση στην Ολλανδική γλώσσα αυτής της εγγύησης είναι ανά πάσα στιγμή δεσμευτική. Το κείμενο στην Ολλανδική γλώσσα κατατίθεται στη Γραμματεία του δικαστηρίου της περιφέρειας της Utrecht 30/92.

Τα μέρη δηλώνουν ότι η εγγύηση αυτή συμβαδίζει με τους εν ισχύ νόμους της Ολλανδίας και ότι τυχόν διαφορές που αναδύονται ή συσχετίζονται με την εγγύηση αυτή παραπέμπονται αποκλειστικά στην αρμοδιότητα του δικαστή της Utrecht (Κάτω Χώρες)



Όλα τα προϊόντα της AGV καλύπτονται από τη νομικά αναγνωρισμένη εγγύηση για τυχόν ελαττώματα που υπάρχουν κατά το χρόνο της πώλησης για χρονικό διάστημα είκοσι τεσσάρων (24) * μηνών από την ημερομηνία αγοράς από τον αρχικό αγοραστή, υπό την προϋπόθεση ότι ο τελευταίος είναι «καταναλωτής "σύμφωνα με το νομοθετικό διάταγμα 206/2005 και έχει απόδειξη ή έγγραφο που αποδεικνύει την αγορά.

* Η εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα που οφείλονται σε: φυσιολογική φθορά, βλάβη, κακή χρήση, παραποίηση, αμέλεια, απροσεξία ή οποιαδήποτε άλλη αιτία επιγενόμενη που δεν μπορεί να καταλογιστεί στην AGV, και στην περίπτωση της επισκευής και / ή διαφοροποίησης από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.


ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Όλα τα προϊόντα AGV που καλύπτονται από τη νομικά αναγνωρισμένη εγγύηση για τυχόν ελαττώματα που υπάρχουν κατά το χρόνο της πώλησης για χρονικό διάστημα είκοσι τεσσάρων (24) * μηνών από την ημερομηνία αγοράς από τον αρχικό αγοραστή, υπό την προϋπόθεση ότι ο τελευταίος είναι «καταναλωτής "σύμφωνα με το νομοθετικό διάταγμα 206/2005 και έχει απόδειξη ή έγγραφο που αποδεικνύει την αγορά.

Επισκευές και / ή αντικαταστάσεις από την εγγύηση δεν μπορούν να γίνουν χωρίς τη λήψη και / ή άλλου ισοδύναμου έγγραφου.

Η εγγύηση καλύπτει μόνο τα προβλήματα που προκαλούνται από ελαττωματικά υλικά και / ή την εργασία.

Η εγγύηση δεν καλύπτει:

Η υποβάθμιση του προϊόντος ή των συστατικών του που οφείλεται στη φυσιολογική φθορά

Ζημία που προκλήθηκε από κακή χρήση

Ζημία που προκαλείται από τεχνικές αλλαγές που γίνονται από τον χρήστη ή μη εξουσιοδοτημένους τρίτους

Ζημία που προκλήθηκε από την πτώση και / ή ατυχήματα

Ζημία που προκλήθηκε από κακή ή λανθασμένη χρήση του προϊόντος ή αδυναμία να ακολουθηθούν οι οδηγίες του AGV

Ζημία που προκλήθηκε από άλλους παράγοντες / ενέργειες πέρα από τον έλεγχο της AGV

Ελαττώματα που έχουν να κάνουν με τις υποκειμενικές απόψεις του χρήστη, όπως η άνεση, ο θόρυβος, αεροδυναμική, σφυρίζοντας, κλπ.

Ζημία που οφείλεται στην παρατεταμένη έκθεση στο φως και / ή τις πηγές θερμότητας


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα που καλύπτεται από την εγγύηση κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα καταστήματα μας, τα οποία θα μεριμνήσουν ώστε το κράνος να επισκευαστεί ή αντικατασταθεί. Εάν σε περίπτωση που δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε την επισκευή, το κράνος θα πρέπει να σταλεί στην AGV. Repairs για επισκευή  ή να αντικατασταθεί σύμφωνα με την εγγύηση κατά τη διάρκεια των πρώτων 24 μηνών μετά την αγορά, απαιτείται η προσκόμιση της απόδειξης ή του άλλου εγγράφου που αποδεικνύει την πώληση.